Select a store
Czech Republic Czech Republic
Germany Germany
Spain Spain
Finland Finland
France France
Hungary Hungary
Ireland Ireland
Italy Italy
Netherlands Netherlands
Portugal Portugal
Austria Austria
Poland Poland
Denmark Denmark
Sweden Sweden
Ga door
Kup teraz, zapłać później
Kup teraz, zapłać później

Ciesz się swoim Lightswing® od razu

30 dni na zmianę zdania
30 dni na zmianę zdania

Więc masz czas, aby się nad tym zastanowić

 Zamów przed godziną 16:00, aby skorzystać z wysyłki w tym samym dniu
Zamów przed godziną 16:00, aby skorzystać z wysyłki w tym samym dniu

Przygotujemy Twoje zamówienie w tym samym dniu

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Webcare

Nie szukasz standardowej pracy w obsłudze klienta, ale chcesz połączyć swoje umiejętności językowe z interakcją z klientami? W takim razie Lightswing® i poniższe zadania mogą być idealne dla Ciebie!

Ale najpierw, czym jest Lightswing®?!

Lightswing® to marka należąca do Illumade B.V., firmy, która rozwija innowacyjne produkty do domu i jego otoczenia. Lightswing® to system zawieszenia do lamp wiszących, który umożliwia łatwe dostosowanie ich pozycji. Naszym celem jest sprawienie, aby wnętrza naszych klientów były bardziej elastyczne i piękne. Nasz główny cel? Chcemy, aby Lightswing® znalazł się w każdym domu w Europie (a może i poza nią?). Osiągamy to, oferując markę zarówno dla klientów B2B, jak i B2C. W Holandii Lightswing® jest dostępny we wszystkich sklepach Karwei oraz online w Gamma. W Niemczech można znaleźć Lightswing® online na Hornbach oraz w różnych specjalistycznych sklepach oświetleniowych. Dodatkowo, oferujemy nasz Lightswing® poprzez sześć własnych sklepów internetowych (które rozbudowujemy do 15 języków) oraz na 26 marketplace’ach w całej Europie.

Ze względu na szybki wzrost i dalszą internacjonalizację, szukamy specjalisty ds. wsparcia klienta i webcare, który dołączy do naszego zespołu. Chcesz mieć realny wpływ, pracować w zespole z krótkimi, nieformalnymi ścieżkami komunikacji i pomóc w realizacji naszych ambicji?

Co to oznacza…

  • Będziesz w kontakcie z naszymi klientami, którzy docierają do nas poprzez nasze sklepy internetowe i platformy sprzedażowe oraz odpowiadać na ich zapytania i rozwiązywać wszelkie problemy.
  • Będziesz wspierać naszych klientów w języku angielskim lub innym europejskim języku, w którym biegle się poruszasz (francuski, hiszpański, a może…?), ponieważ 70% naszych klientów to klienci międzynarodowi.
  • Codziennie będziesz pracować z różnymi systemami i narzędziami, takimi jak Zendesk, Woocommerce, Amazon, Bol.com, i nauczysz się łączyć te systemy, aby zapewnić płynny przepływ pracy.
  • Będziesz odpowiadać na wszystkie pytania i reakcje w naszych mediach społecznościowych oraz przyczyniać się do budowania naszej społeczności, korzystając z narzędzia webcare.
  • Zarządzisz recenzjami napływającymi przez Google, nasze sklepy internetowe i platformy sprzedażowe, wykorzystując swoje umiejętności obsługi klienta, aby utrzymać nasze oceny na najwyższym poziomie.
Work at Lightswing®

Co oferujemy…

  • Oczywiście, oprócz naszych dwutygodniowych spotkań w biurze lub w irlandzkim pubie, wyjść, szampana i ciasta na świętowanie naszych osiągnięć.
  • Różnorodną rolę w rozwijającej się, międzynarodowej organizacji w Leeuwarden.
  • Umowę na 28-40 godzin.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie w zależności od Twojej wiedzy i doświadczenia.
  • Zwrot kosztów podróży, wynagrodzenie urlopowe oraz budżet na rozwój zawodowy.

What we ask of you…

  • Masz około 2-letnie doświadczenie zawodowe w roli związanej z obsługą klienta.
  • Jesteś zorientowany na klienta, komunikatywny i potrafisz doskonale przekazać swoje entuzjazm naszym klientom.
  • Doskonale posługujesz się językiem angielskim, zarówno w mowie, jak i piśmie, oraz znasz inny język europejski (francuski, niderlandzki lub hiszpański to dodatkowy atut).
  • Jesteś proaktywny i potrafisz efektywnie ustalać priorytety.
  • Utrzymujesz przegląd i czujesz się komfortowo, zmieniając się między różnymi zadaniami, odpowiedzialnościami i systemami.
Work at Lightswing®

Czy jesteś podekscytowany?

Czy jesteś tak samo podekscytowany jak my? Prześlij swoje CV i list motywacyjny do 9 czerwca na adres vacature@lightswing.pl, z dopiskiem do Sorea Dikken.
À bientôt, hasta pronto, vi ses snart igen, do zobaczenia wkrótce!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.